Top Ad unit 728 × 90

Aşk Sözleri,En Güzel Aşk Sözleri,Aşk Mesajları

Aşk Sözleri,En Güzel Aşk Sözleri,Aşk Mesajları
Sen benim Meleğim sin Senin için Besteledim hayatımızın Şarkısını Seninle bir ömür boyu giderim Korkmam Asla, Sana Güveniyorum Bu hayat Senin Bunu Unutma Sen Benimsin Seviyorum Seni Sonsuza Denk Kimse Giremez Aşkımızın Arasına..

Kırık bir hayatın sakat kalmış bir oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı sakat kaldım Aşk Acısını Çektim ağladım, Seni bulmuşum hayatta susar mıyım sanıyorsun? Sana sevgim delice susturamaz beni kimse, seviyorum seni ölümüne…

Saatler geçse de Acımasız, Seni unutturmuyor bana hiç bir dakika, odamda yalnızlığımı paylaşıyorum kalbimle, kalbim anlatıyor seni ben dinliyorum sevgiyi, Odamda Sessizliğin Müziği Kalbimde Sen Gözyaşlarımda resmin, Seviyorum Seni..

Aşk sen, aşk ben, aşk özlem, aşk acı, aşk ölüm demek. Aşk, her an düşünmek demek. Ben aşkın uğruna ölümü göze aldım. Aşkın ne yeri ne zamanı ne de yaşı.

Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, Ruhumun eşi olduğun için teşekkürler sana, Girip hayatıma bana dünyaları verdiğin için, Teşekkürler sana...

Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği.. Ben seni oraya hapsettim. Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşliğinde. Hüzne buladım seni. Deniz meltemlerini okşayan saçlarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına. Oradasın artık. Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa.

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Bugün yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle. Seni seviyorum!

Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.

Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için. İyi geceler biriciğim.

Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsen de unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bil ki ben ölmüşüm.

Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için.

Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için.

Gece karanlığında yıldızları görmek ne kadar marifet ki? Asıl gündüzleri yıldızları görebilmek marifet, aşık olmak ne kadar marifet ki? Asıl bir ömür boyu sevebilmek marifet.

Bulutlara yazdığımda sana olan sevgimi, yağmur yağınca anlayacaksın sana olan özlemimi.

Başımı göğsüne dayadığımda, zaman düşmanımdır benim, geçip gider diye.

Bir gün biri güneşe buzla adını yazarsa, seni benden daha çok seven biri var demektir.

Ben seni kelimelerle değil, kanımla yazdım kalbime.

Bugün bari farklı bir şey yapayım dedim, olmadı yine sana aşık oldum.

Melekler görünmez diyenler aldatıyor sizi, ben seni her gün görüyorum.



asksozleri,aşk sözleri,en güzel aşk sözleri,aşk mesajları,etkileyici aşk sözleri,2015 aşk sözleri,güzel aşk mesajları,aşk smsleri,sevgiliye aşk sözleri
Aşk Sözleri,En Güzel Aşk Sözleri,Aşk Mesajları Reviewed by Sözlerine Bak on 17:14 Rating: 5

1 yorum:

All Rights Reserved by Şarkılar-Sözler © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.