Top Ad unit 728 × 90

Facebook Sözleri, Etkileyici Facebook Sözleri, Güzel Facebook Sözleri

Herkesin kendisi gibi olmasını beklersen yalnız kalırsın, Herkesi kendin gibi görürsen aldanırsın.
Erkek Adamın Çevresi çok Kadını Tek olur.
Mesaj atmam, atamam, atmamalıyım, atabilirim, attım, atmamalıydım.
Pişmanlıkların %70 i gönder tuşuna bastığın zaman başlar .
Herkesi tanıma sorunu kendini bilmeyenlerde ortaya çıkar.
Senin de kederle evlenip boşanmış dul neşelerin var… Sen kahkahalarını bakire mi sanıyordun?
Lafın bile gelişi var, sen hala neredesin?
Onun profiline bakmak, sigara kullanmak gibi bağımlılık yapıyor.
Bazen 1 fotoğrafı 50 kişi beğensin diye değil sadece 1 kişi Görsün diye atarsın..
Bana Liman Çok ; Okyanusta Kalmayı Ben Seçtim . . !
Ve kimsenin mutluymuş gibi davranmak zorunda olmadığı, saatlere geliyoruz.
Şimdi uç, bir kuş gibi, bir kelebek gibi.. Ama uçarken de kanatların kırılmasın dikkat et.!
Söz uçar yazı kalır Facebook banlar izi kalır
Ben Değişmedim Aynıyım ama eksildim biraz, kısacası senin dönecek yüzün olsa bile; Benim seni koyacak yerim yok...!
Mutsuzum be Facebook hadi gücün yetiyorsa güldürsene beni.
Bence en kötü his; aşık olduğun kişiden,aşık olduğu kişiyi dinlemek.
Nedeni yok sevginin seviyorum seni gözlerine bakarak söyledim.
Kimse bana yaklaşamıyor / yokluğun kokuyorum...
Gönül almayı bilmeyene, Ömür emanet edilmez...!
Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim... Kısacası artık ben sana "hiç birşey" değilim...
Filmi izlemek için tam ekran yaptığımızda, dikkatimizi dağıtmasın diye kenara ittiğimiz farenin imleci kadar önemsiz bazı insanlar.
Oyuncak ve insan kalbi çok benzer birbirine. Bazen tamiri olmaz ikisinin de.
Ben düşersem birgün eğer... Bir tekme de sen vurma Ayağın acır KIYAMAM!!!
O ne der? Bu ne der? Diyerek değil, canım öyle istedi diyerek yaşayın.
Çok düşün küçük adımlarla başla ....
Mervelere gidicem diye vermelere gitmese iyi çocuk aslında.
Hayatda sahip olamayacağın şeye ikinci kez bakma şimdi profilimden çıka bilirsin.!!!
Hayat facebooka benzemez Arkandan yorum yaparlar bildirim bile gelmez.
Ben kendimi artık kısa cümlelerle anlatıyorum, çünkü uzun yalnızlıklarım, uzun kırgınlıklarım, uzun çaresizliklerim var. Anlamayacağını bilirim, bundandır cümlelerimi kısaltmalarım.
İnsanların arkamdan konuşmasını izliyorum, benim kendim hakkında bilmediğim ne kadar çok şey varmış..
Kızlar, mesajına erken cevap veren erkeği bir adım önde tutar.
Yol Sizi Nereye Götürüyorsa Oraya Gitmeyin, Yol Olmayan Yerden Gidin ki ; iZ Bırakın.
Ne kadar silersen sil, ya yırtılır defterin ,ya da izi kalır cümlelerin.
Sonra Dedim ki: Birileri Bir şeyler Yazsa da Okusak. Hatta Dedim ki, O Başkası için Yazsa da, Biz üstümüze Alınsak.
Yorum yapmak sadece dışarıdan izleyenlerin lüksüdür ...
Kendi ağzınızla söyleyin başkasının ağzıyla değil...
Bendeki Mücevheri Göremeyen Kuyumcu Olamaz.
Ne olurdu saadetlerin en büyüğü işte ellerimde al, diyebilseydim anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi bir gün olduğun gibi kal diyebilseydim.
Her insanın Hayatında 4 Mevisimi Vardır, Bu mevsimler insanın hayatını Sonlandırır.
Sen hayatımın kutup yıldızı oldun. Nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum. Doğru yolu buldum. Seni seviyorum anne Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın.
Yüreğine bir gül yolluyorum, gülüşlerimden. Sesi sevdadır suskunluğun, suskunluğuna sevdalandığım dost. Yüreğinin gülüşlerinde sakla beni.
Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir. Şimdi uzaklarda senin bir yudum sevgine hasretim sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyorum...
Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri..
Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.
Gözlerin Nehir, Kirpiklerin Köprü Olsun. Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun, Düştüğüm O Yer Dudakların Olsun.
Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.
Ve adam kadının Gözlerine bakarak elini kalbine götürdü Ve dediki....!!!! "İşte burası senin evin"
Hayat poker gibidir. Dün, dünyalar senindir, Bu gün hiç bir şey.
Takdir ediliyorsan değil, taklit ediliyorsan başarmışsın demektir.


facebooksozleri,facebook sözleri,face sözleri,en güzel facebook sözleri,etkileyici facebook sözleri,komik facbook sözleri
Facebook Sözleri, Etkileyici Facebook Sözleri, Güzel Facebook Sözleri Reviewed by Sözlerine Bak on 16:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Şarkılar-Sözler © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.